FÅ MER IGJEN FOR HVER ANNONSEKRONE
Kast ikke annonsebudsjettet ut vinduet. Vurder hvor du får mest igjen for hver krone.
Fiskerimagasinet setter sammen avtaler som består av bannere på hovedside og på artikkelsider. Bannere på hovedside avtales i antall måneder.
Inklusiv får annonsørene bannere på et avtalt antall artikler som er relatert til deres virksomhet. Disse bannerne er permanente. Det vil si at de skaper oppmerksomhet i ubegrenset tid.
I tillegg legger vi inn linker til annonsørene i artikler hvor de blir nevnt. Hensikten er å gjøre det enkelt for våre lesere å få kontakt med annonsører.
De første dagene er viktigst
Siden en artikkel gjerne har 1000 til 15 000 visninger de første tre døgn etter publisering, så velger Fiskerimagasinet hvilke artikler din bedrift skal ha bannere på. Dette er viktig siden antall visninger gjerne reduseres til 5 – 10 – 20 daglige visninger en stund etter publisering.
Etter litt tid vil hovedkilden til visninger være søkemotorer som Google.
Dette er svært viktig trafikk siden brukerne finner artikkelen basert på en spesifikk søkestreng
Få oversikt over visninger
Hver tredje måned mottar alle med seks eller tolv måneders avtale oppdaterte tall hentet fra Google Analytics for de artikler hvor de er profilert med banner.
Seks og tolv måneder
De fleste av våre annonseavtaler gjøres for 6 eller 12 måneder med banner hovedside og permanente banner på avtalt antall artikkelsider. På artikkelsider skal det i tillegg til hovedbanner på topp være to permanente banner som ikke skifter.
Banner kan endres flere ganger
Ved seks måneders avtale kan banneret skiftes ut en gang og ved 12 måneders avtale tre ganger.
Send oss en epost og vi tar kontakt. Så lager vi et spesialtilpasset tilbud til en uslåelig pris.