KOMMENTAR: – Hva har vi gjort som fortjener å bli sjikanert?

Jeg har i dag vært i kontakt med en advokat som ba meg skrive en mail til han. Bakgrunnen for kontakten er at jeg ønsker å få en Juridisk gjennomgang av Statens behandling av oss yrkesfiskere og våre manglende rammevilkår. Kommentar av Daniel Fjeldskår Forhenværende kveitefisker. Jeg ble såpass berørt av eget skriveri at jeg velger og dele
